wtorek, 3 września 2013

Jestem po pierwszym dniu...

Jestem po pierwszym dniu w gimnazjum! Jest strasznie, ludzie są okropni:  biją cie, popychają, przezywają i malują po tobie markerami. Wątpię żebym długo tak wytrzymała. W klasie ją sami okropni ludzie, tylko patrzą i czekają aż popełnisz jakiś błąd. A na dodatek jestem w klasie z chłopakiem który mi się podoba. Dziś na każdej lekcji musiałam przepisywać regulamin zajęć. Po co to  komu ku##a? I tak wszyscy mają to gdzieś. Po co mi wiedzieć nazwy pierwiastków? Na co mi jakieś je**ne  działania z liczbami niewiadomymi? Po co mi całki?! Założę się że ten co pisał jakikolwiek podręcznik to sam tego nie wie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz